Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł! Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Szyn-Trans
#1
Firma budowlana która się zajmuje budową torów oraz budowy stacji i wszystko potrzebne do funkcjonowania pociągów. 
[Obrazek: 2017_03_30_PKP_BUDOWA_TORY_KOLEJ_16168_KALI.JPG]

#2
Z dniem dzisiejszym firma Szyn-Trans rozpoczyna budowę torów, między innymi linie:
Deliland - Marwenabad (Prace zostaną rozpoczęte w Marwenabad)
Deliland - Jassena (Prace zaczną się w stolicy)
Nantes - Deliland (Prace rozpoczną się w Nantes)

Spis dnia.
6.00 - Robotnicy zbierają się w wyznaczonym miejscu pracy.
6.30 - Zostają przekazane rozkazy, jak i ilość kilometrów które muszą być wykonane przez każdą z ekip.
7.00 - Prace się rozpoczynają
12.00 - Przerwa na obiad
19.00 - Prace są zakończone. (Jeżeli jakaś ekipa nie zbudowała ustalonej ilości kilometrów na ten dzień, ich dzień pracy zostaje przedłużony do czasu spełnienia ilości wymaganych kilometrów)

Pod koniec dnia, zostanie spisany raport dotyczący prac.

#3
Raport z dnia 29.09.17

Deliland - Marwenabad
Prace zostały wykonane zgodnie z terminem, wykonaliśmy 12 kilometrów torów.

Deliland - Jassena
Prace nie zostały wykonane zgodnie z terminem z względu na złą pogodę, lecz zostały wykonane 9 kilometrów torów.

Nantes - Deliland
Prace zostały opóźnione lecz termin zostały spotkane, wykonaliśmy 12 kilometrów torów.

Mapa:
[Obrazek: EBKuleBQTnK7NDX4g0KnXw.png]

#4
Raport z dnia 27.10.17

Dnia 24.10.17 ukończono pracę na trasami:
-Nantes - Deliland
-Jassena - Deliland
-Marwenabad - Deliland

Szczegółowy raport z tras:
Trasa Nantes - Deliland była dosyć spokojną trasą, na wystarczająco równym terenie, oraz z małą liczbą rzek. Prace przebiegały sprawnie oraz bezpiecznie dla każdego pracownika i obywatela. Jest to trasa elektryczna, która łączy stolicę miasta z miastem Nantes.
Trasa jest gotowa do użytku obywateli jaki i turystów którzy chcą się szybko przedostać do stolicy oraz z stolicy to miasta Nantes. Ważna jest jeszcze podkreślić fakt że trasa ta łączy się w środku z trasą Jassena-Deliland oraz Marwenabad, co oznacza że można się przesiąść z jednej trasy na drugą bez żadnych trudności.

[Obrazek: Dworzec_PKP_Olsztyn_0001.JPG]

Trasa Jassena - Deliland była dosyć łatwą trasą z pozorów, to tutaj pracownicy napotkali się z największą trudnością, a mianowicie niespodziewane obniżenia w poziomie ziemi, które trzeba było wypełnić oraz trudność dostarczania materiałów na plac budowy. Mimo wszystko trasa została wykonana w terminie oraz z dokładnością co gwarantuje sam prezes firmy Szyn-Trans.
Trasa jest gotowa do użytku publicznego oraz jest częścią trasy która dzieli połączenia Nantes-Deliland-Marwenabad która gwarantuje szybki i sprawne przesiadki.

[Obrazek: 1200px-Przewody_trakcyjne_na_polskich_torach_PKP.jpg]

Trasa Marwenabad - Deliland wydawało się że będzie to najtrudniejsza trasa z powodu odległości Marwenabad od stolicy oraz fakt że jest to miasto zjawa. Trasa jednak nie robiła wielkiego oporu i pracownicy sobie świetnie radzili z wyzwaniem które zostało przed nimi przedstawione. Trasa jest gotowa to użytku publicznego, oraz jest siecią tras która jest połączona na linii Nantes - Deliland - Jassena która gwarantuje lepszą usługę oraz lepsze warniki podróży.

[Obrazek: EN-00913879-00162_22256441.jpg]

Trasy nad którymi Szyn-Trans będzie pracować w następnych dniach.
Jassena- (Wyspa Ellador)
Ellador - Holdburg
Bradburg - Marwenabad

#5
Z dniem dzisiejszym Prezes Szyn-Trans z radością ogłasza że wszystkie linie kolejowe nad którymi rozpoczęto prace zostały zakończone pomyślnie i można swobodnie korzystać z linii kolejowych:
Jassena - (Wyspa Ellador)
Ellador - Holdburg
Bradburg - Marwenabad

Jassena - (wyspa Ellador), to bardzo unikatowa trasa kolejowa ponieważ zawiera odcinek podwodny.
[Obrazek: ta-droga-wygl%C4%85da-jakby-ko%C5%84czy%...9498-b.jpg]

Ellador - Holdburg
[Obrazek: 14872593834_d0d33725be_b.jpg] 

Bradburg - Marwenabad 
[Obrazek: 578764_mountains_trees_a-river-and-train...on.com.jpg]

Reszta prac zostanie zakończona do 2 grudnia tego roku.

#6
Przedsiębiorstwo Szyn-Trans zostało włączone bezpośrednio do Suderlandzkich Kolei Żelaznych. Tym samym Szyn-Trans przestaje istnieć jako samodzielny podmiot i niniejszy temat zostaje zamknięty. Wszystkich interesantów zapraszam do oficjalnego tematu Suderlandzkich Kolei Żelaznych.

Oficjalny temat Suderlandzkich Kolei Żelaznych.
Plan reorganizacji przedsiębiorstwa, na podstawie którego Szyn-Trans został włączony w strukturę SKŻ.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Złota Odznaka „W Służbie Oświaty”Krzyż CzynuOrder Ojczyzny
Topic Options
Wątek zamknięty