Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł! Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

Suderlandzkie Koleje Żelazne
#1
Suderlandzkie Koleje Żelazne



     Witaj na stronie przedsiębiorstwa kolejowego Suderlandzkie Koleje Żelazne. Firma zajmuje się organizacją przejazdów kolejowych i obsługą linii kolejowych. Posiadamy także uprawnienia budowlane do wznoszenia i remontowania torowisk.

     Przedsiębiorstwo jest własnością spółki akcyjnej Suderlandzkie Towarzystwo Dróg Żelaznych.



Logo firmy:
[Obrazek: h2Epeb3.png]


W tym temacie pojawiać się będą wszystkie aktualności dotyczące działalności firmy.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#2
Bieżące informacje:
(ostatnia aktualizacja 9.06.2019 r.)

Sprzęt budowlany znajdujący się na stanie przedsiębiorstwa:
  • 1 x dźwig Bruder Scania R,
  • 1 x dźwig Samojezdny Demag 50,
  • 3 x koparka Komatsu 2000,
  • 1 x koparka Gigant,
  • 9 x betoniarka (po 3 z każdego koloru: żółty, niebieski, pomarańczowy),
  • 2 x betoniarka Samochodowa Zbigniew.
Powyższy sprzęt został zakupiony w firmie Fabryka Maszyn Mechanicznych.

Nieruchomości:
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#3
Kierownik Resortu Gospodarki i Finansów podał do publicznej informacji rozstrzygnięcie przetargu na budowę linii kolejowych na obszarze całego państwa.

Wytyczono w sumie 17 linii, a w tym nasza firma otrzymała zlecenie na 6 z nich. Aktualnie czekamy jeszcze na odpowiedź pozostałych firm na pytanie o standardy według których zamierzają budować torowiska.

Co ciekawe, nierealistyczne linie prowadzone przez góry o wysokości ponad 2000 m. n.p.m. zostały zaakceptowane. Podobnie sprawa ma się z 76 kilometrowym mostem na wyspę Ellador (a inny przesadzony most niedawno postanowiono wyburzyć). Natomiast jedna z firm zamierza budować oddzielne tory dla pociągów towarowych i pasażerskich. Interesujący pomysł.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#4
Uważa pan za nierealistyczne prowadzenie tak wysoko linii kolejowej?

Proszę poczytać o kolei tybetańskiej

tutaj wrzucę fragment opisu tejże lini kolejowej
Na jego trasie znajduje się również najwyżej położony tunel kolejowy na świecie na wysokości 4905 m n.p.m., ma on długość 1338 metrów. Ponad 80% całej trasy znajduje się na poziomie wyższym niż 4000 m n.p.m.

Arkadiusz Alviusz - Magister BiologiiMagister FilozofiiDoktor Hab. Nauk Medycznych

[Obrazek: 1BH1y1F.png?1][Obrazek: zfAOj4q.png]

[img=0x0]https://i.imgur.com/EVXEsaU.png[/img]



Krzyż Czynu
Odpowiedz
#5
Porównajmy ceny tych tras. Przy koszcie budowy kolei tybetańskiej, nasze połączenia to rozrzucone drobne, po które nie warto się schylać. Do tego większość tras górskich to tak naprawdę jeden długi tunel pod pasmem, którego długość co najmniej trzykrotnie przebija najdłuższy tunel na trasie tybetańskiej.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#6
Otrzymaliśmy zaliczkę w wysokości 50% od KRGiF i przystępujemy do budowy powierzonych nam linii. W pierwszej kolejności zajmiemy się połączeniem Deliland - Kioto, gdzie zostaną wysłane 2 ekipy budowlane. Jest to najbardziej zaawansowany odcinek w kraju. Plany przewidują podwójne torowisko, a w dodatku trakcję elektryczną. Rozstaw szyn wynosi 1520 mm. Termin ukończenia prac szacuje się na 6 października. Równolegle powstawać będzie także połączenie Kioto - Nantes. Jest to jednotorowa, niezelektryzowana linia. Tutaj wysłana zostaje 1 ekipa budowlana. Rozstaw szyn również wynosi 1520 mm, a szacowany termin ukończenia zamyka się 7 października.

Informujemy także o 2 umowach zawartych w ostatnim czasie:
  1. Umowa z firmą Zaopatrzenie S.A. na dostarczenie materiałów budowlanych najlepszej jakości, a także ich transport na teren budowy. W zamian płacimy im 30% wartości wszystkich inwestycji w dwóch ratach.
  2. Umowa z firmą BudTeq na wynajęcie sprzętu budowlanego dla jednej ekipy budowlanej, a także wynajęcie dwóch pełnych ekip budowlanych do użytku własnego. Porozumienie opiewa również na 30% wartości wszystkich inwestycji. Wypłaty dokonamy w dwóch ratach.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#7
Z niedużym poślizgiem udało się ukończyć linię Deliland-Kioto zwaną Główną Magistralą Kolejową. Opóźnienie zostało spowodowane trudnymi warunkami klimatycznymi i niesprzyjającą pogodą, a także problemem z zaopatrzeniem w energię elektryczną. Jednakże wszystkie przeszkody udało się pokonać i z dniem dzisiejszym informujemy, że wspomniany odcinek został ukończony i jest gotowy do eksploatacji.

Informacje o danych technicznych tego połączenia pojawiły się w zapowiedzi jego budowy, więc nie będą powielane w tym poście.

[Obrazek: RnGlqjY.jpg]
Fragment linii kolejowej.

Obie ekipy budowlane, które były zatrudnione przy tym projekcie zostały skierowane do budowy połączenia między Cassadellą a Fejlesztel. Kierownictwo firmy uznało, że budowa torów docelowo prowadzących do Alacutro powinna być priorytetem, z uwagi na fakt, że do tego miasta nie prowadzi żadna większa droga. Budowany odcinek składać się będzie z jednego toru i trakcji niezelektryzowanej. Rozstaw szyn to standardowe 1520 mm. Planowany termin ukończenia zamyka się 15 października.

Ponadto informuję, że wszystko wskazuje na to, iż linia Kioto-Nantes (budowana równolegle) zostanie ukończona dzisiejszego wieczoru.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#8
Jak zapowiedziano, ukończona została linia Kioto-Nantes. Jest to połączenie prowadzące przez średnio zróżnicowany obszar lekko górski. Tory poprowadzone są równolegle względem drogi aczkolwiek w większości przypadków w pewnej odległości. Wyjątkiem jest fragment torowiska wychodzący z Kioto. Przebiega on w bliskim sąsiedztwie wysokich gór. Trasa dwukrotnie przecina większe rzeki.

[Obrazek: x3sbuOD.png]
Fragment linii kolejowej.

Ekipa budowlana zajmująca się tym odcinkiem oddelegowana została do budowy Alacutrańskiej Kolei Wąskotorowej. Jest to linia łącząca Fejlesztel z Alacutro. Oryginalnym rozwiązaniem w tym przypadku jest zastosowanie węższego rozstawu szyn - 900 mm. Ma to ułatwić prace i przyszłą eksploatację w terenie typowo górskim. Poza tym, będzie to linia jednotorowa z trakcją nieelektryczną. Planowany termin ukończenia prac przypada na 21 października.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#9
Wczoraj, późnymi godzinami nocnymi położono ostatnie odcinki torów na trasie łączącej Cassadellę z Fejlesztel, czyli tak zwanych Kolejach Zachodnich. Jest to bardzo ciekawa linia, położona niedaleko drogi i równolegle do brzegu morskiego. Na pewno pasażerowie korzystający z tego połączenia nie będę mogli narzekać na piękno krajobrazów. Tor w większości przebiega po nizinnym regionie.

[Obrazek: 9sK7y4g.jpg]
Fragment linii kolejowej.

Przy budowie tej inwestycji pracowały dwie ekipy budowlane. Teraz jedna z nich została skierowana do budowy linii Kioto-Jassena (linii żywnościowej), a druga do Kioto-Urniwande. Oba przedsięwzięcia zakładają zastosowanie toru pojedynczego z rozstawem szyn wynoszącym 1520 mm. Aczkolwiek w pierwszym przypadku trakcja będzie elektryczna z uwagi na chęć ograniczenia emisji spalin, które źle mogą wpłynąć na rolniczą okolicę, a w drugim trakcja nieelektryczna. Co ciekawe, pierwsze połączenie mniej więcej w połowie łączy się z już wybudowaną Główną Magistralą Kolejową.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#10
Wczoraj ukończono budowę osławionej Alacutrańskiej Kolei Wąskotorowej, czyli kolejowego połączenia pomiędzy miastami Fejlesztel, a Alacutro. Z uroczystym otwarciem specjalnie zaczekano jeden dzień, aby miało ono miejsce w święto konstytucji. Z tego powodu wydarzenie to zostało zorganizowane z należytym rozmachem i splendorem.

Jest wiele przyczyn, które czynią akurat tę trasę niezwykłą. Po pierwsze, jest to jedyna kolej wąskotorowa w naszym kraju. Zastosowano tutaj rozstaw szyn wynoszący 900 mm. Rozwiązanie to zostało podyktowane specyficznymi wymaganiami górskiego terenu. Z tym ostatnim wiąże się przyczyna numer dwa. Otóż nasza linia położona jest w wysokich górach. Wielokrotnie tory przebiegają nad ogromnym urwiskiem, przekraczają rzekę za pomocą kamiennego mostu, czy przechodzą pod górą przez potężny tunel. Każdy z pewnością doceni piękno tutejszego krajobrazu. Natomiast ostatnim powodem, który warto odnotować, aczkolwiek jest ich znacznie więcej, to fakt, że opisywana kolej jest jedynym łącznikiem miasta Alacutro z resztą kraju. Bowiem do miasta nie prowadzi żadna z większych dróg.

[Obrazek: T5owQ2S.jpg]
Fragment linii kolejowej.

Walory linii Fejlesztel-Alacutro docenią zapewne wszyscy turyści przyjeżdżający tutaj na wypoczynek, acz nie tylko. Szybkie i sprawne połączenie przyda się także urzędnikom i biznesmenom, którzy pokonywać będą tę trasę w ważnych interesach.

Ekipa budująca opisywaną trasę została skierowana do pomocy przy budowie linii Kioto-Jassena, gdyż z pewnych przyczyn powstało tam opóźnienie.

PS. W przyszłości powstanie cały temat poświęcony Alacutrańskiej Kolei Wąskotorowej.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#11
Podczas prac związanych z linią Kioto-Jassena dokonano niezwykłego odkrycia! Ekipa budowlana w późnych godzinach popołudniowych 30 października, w pobliżu miasta Jassena, natknęła się na metalowy przedmiot spoczywający w ziemi. Szybkie oględziny pozwoliły ustalić, że jest to prawdopodobnie bardzo stary, zardzewiały miecz. Na miejsce wezwano pracowników Muzeum Narodowego, którzy potwierdzili wstępnie tę informację i zabrali obiekt w celu przeprowadzenia bardziej szczegółowych badań. Odkrycie spowodowało przerwanie prac do końca tego dnia.

[Obrazek: sword_ninth_century.jpg?itok=SrC2rP2j]
Znalezisko.

Opisane wydarzenie spowodowało powstanie krótkiego opóźnienia. Jednakże prace budowlane na tej linii, jak i na połączeniu Kioto-Urniwande, przebiegają sprawnie.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#12
SKŻ z dumą informują, że ukończono budowę linii Kioto-Urniwande. Tory prowadzą przez wyżynny region i są położone równolegle do drogi. Na przedmieściach Urniwande trasa przecina rzekę za pomocą nowo wybudowanego mostu kolejowego.

[Obrazek: FbQazDq.jpg]
Most kolejowy na przedmieściach Urniwande.

Ekipa budowlana zajmująca się tym odcinkiem została skierowana do pomocy przy budowie linii Kioto-Jassena. Jest to ostatnia trasa, którą powierzono SKŻ. Przewiduje się, że zostanie ona ukończona a dniach.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#13
Dnia dzisiejszego nastąpiło uroczyste otwarcie linii Kioto-Jassena. Jest to jednotorowa trasa z trakcją elektryczną, prowadząca przez zielone równiny na południu Niziny Alfold. Połączenie przecina żyzne pola oraz malownicze łąki i pastwiska. Inną nazwą dla tego torowiska jest "Linia Żywnościowa" z uwagi na fakt, że odcinkiem tym transportuje się produkty spożywcze z rolniczego centrum na górniczo-przemysłowy zachód.

[Obrazek: 11226.jpg]
Fragment linii.

Tym samym, jest to ostatnie połączenie, którego budowę zlecono Suderlandzkim Kolejom Żelaznym. Serdecznie chciałbym z tego miejsca podziękować KRGiF za powierzenie nam tego zadania, a także naszym podwykonawcom: firmie Zaopatrzenie S.A. za materiały i ich dostarczenie oraz firmie BudTeq za wyposażenie sprzętu budowlanego i ludzi. To była owocna współpraca. Warto na koniec zaznaczyć, że SKŻ jako pierwsze ukończyły budowę oddanych im odcinków.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#14
Otrzymaliśmy ostatnią wypłatę od KRGiF. Rozliczyliśmy się także z naszymi podwykonawcami przesyłając im drugą, ostatnią ratę. Wypłacono także wynagrodzenie dla Dyrektora.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#15
Suderlandzkie Koleje Żelazne zgłosiły się do przetargu na budowę stacji kolejowych. Zaproponowaliśmy podjęcie prac nad trzema z nich i nasza oferta została przyjęta przez KRGiF. Tutaj znajduje się link do rozstrzygnięcia, a post wyżej znajduje się nasza propozycja. Obecnie SKŻ zabierają się za zgromadzenie sprzętu i materiałów potrzebnych do budowy.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#16
Garść aktualności z życia przedsiębiorstwa:
  1. Zawarliśmy umowę z firmą Zaopatrzenie S.A. na zakup najlepszych materiałów budowlanych i ich dostarczenie na place budowy czterech naszych najbliższych inwestycji. W zamian płacimy 30% naszych zysków.
  2. W poniedziałek odebraliśmy sprzęt budowlany zakupiony w firmie Fabryka Maszyn Mechanicznych.
  3. Od początku tygodnia trwają prace związane z budową dworca kolejowego w Alacutro. Ich zakończenie szacuje się na najbliższy weekend.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#17
Ostatnio byliśmy tak zajęci, że zabrakło nam czasu na aktualizowanie wieści z życia przedsiębiorstwa. Jednakże już to nadrabiamy, bowiem zakończyliśmy kilka inwestycji.
  • 18 listopada ukończyliśmy prace nad dworcem kolejowym w Alacutro. Pod tym linkiem można zapoznać się z efektem końcowym.
  • 25 listopada, czyli dzisiaj, wybudowaliśmy dworzec kolejowy w Cassadelli. Opis budynku dostępny jest po tym linkiem.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#18
Dzisiejszy dzień przynosi kolejną falę wiadomości:
  1. Ukończyliśmy budowę dworca kolejowego w Kioto - link. Tym samym wykonaliśmy nasze pierwsze zamówienie na budowę 3 stacji kolejowych.
  2. Zawarta została umowa z firmą Zaopatrzenie S.A. na dostarczenie materiałów najlepszej jakości na budowę dworca kolejowego w Fejlesztel. W zamian otrzymają 30% zysków z budowy. Nie pisaliśmy o tym wcześniej, ale niedawno wygraliśmy kolejny przetarg organizowany przez KRGiF. Przetarg na budowę w/w dworca.
  3. Niedawno podpisaliśmy umowę z burmistrzem miasta Cassadella na budowę portu morskiego - link. Właśnie przystępujemy do prac z nią związanych. Powinny one potrwać kilka dni.
[Obrazek: urbantoronto-7336-25018.jpg]
Zdjęcie przedstawiające budowę dworca kolejowego w Kioto.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#19
Odebraliśmy dzisiaj wypłatę od KRGiF za realizację pierwszego zamówienia na budowę 3 dworców kolejowych (Alacutro, Cassadella oraz Kioto). Rozliczyliśmy się także z naszym podwykonawcą czyli firmą Zaopatrzenie S.A. Otrzymali oni 30% naszego zarobku za dostarczenie najlepszej jakości materiałów budowlanych. Wypłacono także pensję dla dyrektora.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
#20
Zaginiona informacja. 9 grudnia ukończono budowę portu w Cassadelli. Link do budynku.
[Obrazek: NzLBupx.png]     [Obrazek: Il9xQZB.png]     [Obrazek: h2Epeb3.png]     [Obrazek: ysbN3sL.png]     [Obrazek: Yxw9Kih.png]     [Obrazek: gL7GFe3.png]     [Obrazek: xHbha88.png]

Profesor Prawa


Order KonstytucjiKotylion (3 rocznica niepodległości)Oznaka Obywatelska Krzyż CzynuZłota Odznaka „W Służbie Oświaty”Order Ojczyzny
Odpowiedz
Topic Options